+380 (50) 389 52 00
ua

Якісний сервіс від GPS інтегратора

08/11/2019
«А який він?» — запитують нас часто клієнти, які встигли попрацювати з GPS інтеграторами «у мене дешевше».


Спробуємо "в двох словах" розповісти що таке "якісний сервіс" і як його можна організувати. З нашої точки зору, якісний сервіс має складатись з 3-х основних складових:


1. Якісна технічна підтримка програмного забезпечення.

У GPS інтегратора мають бути в штаті кваліфіковані співробітники технічної підтримки, які спеціалізуються на роботі з програмним забезпеченням (в нашому випадку це програмний комплекс Wialon). Кваліфікація має бути підтверджена сертифікатами від Вендорів програмних продуктів. Кількість співробітників - пропорційно навантаженню, але не менше ніж двоє людей.

Завдання: швидко та грамотно налаштувати/діагностувати/навчити і таке інше по програмних продуктах.


2. Якісна технічна підтримка обладнання

Сучасне обладнання (трекера, ДРП, витратоміри, CAN-шина та інша переферія) потребують грамотного комплексного підходу. Вже на етапі підготовки проекту необхідно підібрати обладнання, зібрати його на столі та перевірити роботоздатність.

Друге завдання: віддалено діагностувати проблему з обладнанням/переналаштувати/підготувати матеріал для передачі виробнику.

Кваліфікація має бути підтверджена сертифікатами від Вендорів програмних продуктів. Кількість співробітників - пропорційно навантаженню, але не менше ніж двоє людей.

Завдання: обладнання має працювати коректно, стабільно в незалежності ні від чого. Якщо є проблема - розібратись та віддалено вирішити в найкоротші терміни. Якщо вирішити не виходить - сформувати запит монтажному відділу.


3. Якісний монтаж та сучасні регламенти

Далеко не останнє місце в сервісі - якісний монтаж обладнання та виконання сучасних регламентів. Обладнання може коштувати дуже дорого, але якщо немає живлення ("випадково" обірвали дроти, згорів запобіжник, миші згризли дроти (було й таке)) і немає кому приїхати на діагностику - працювати не буде.

Монтажні бригади - невід'ємна частина сервісу GPS інтеграторів.

Кількість працівників - пропорційно навантаженню.

Кваліфікація працівників має бути підтверджена сертифікатами від Вендорів обладнання.

Завдання: монтаж/діагностика/регламенти обладнання по всій Україні в найсуворіших умовах роботи — Winter is coming (c)


Лише зібравши в єдине ціле і організувавши злагоджену роботу описаних складових елементів можна отримати якісний сервіс від GPS інтегратора.

А як у вас?


На скрінах фото з одного з наших сервісних виїздів до Клієнта.

БЕЗКОШТОВНИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ

Переконайтеся у всіх перевагах супутникової системи моніторингу перед впровадженням її на своєму підприємстві. Ми завжди йдемо назустріч своїм клієнтам!
Зв'яжіться з нами
Це абсолютно безпечно.
Ваші дані не будуть передані третім особам.