Контроль пального, дані з CAN та тахографа в одному рішенні
Днями спеціалісти нашої компанії впровадили рішення для:
- GPS-моніторингу;
- контролю рівня пального;
- читання даних з 𝗖𝗔𝗡 шини;
- роботи з тахографом.
Для реалізації даного рішення було обрано два датчики рівня пального для кожного з баків та GPS-трекер з підключенням до CAN шини та підтримкою зчитування даних з тахографів.
Після проведення монтажу обладнання Замовник має можливість:
- контролювати місцезнаходження транспортного засобу;
- відстежувати якість водіння та стан ТЗ;
- отримувати інформацію про витрати пального, заправки та зливи;
- отримувати дані з тахографа під час поїздок;
- аналізувати всі отримані дані в єдиній системі моніторингу 𝗢𝗩𝗘𝗥𝗦𝗘𝗘𝗥.
В системі моніторингу Замовник бачить фактичне місцезнаходження ТЗ на мапі та усі доступні значення показників в момент перегляду.
Як видно зі скріншоту вище за допомогою двох датчиків рівня пального, встановлених в баках транспортного засобу фіксується фактична кількість пального в кожному баку автомобіля. Сумарні дані про пальне відображаються у звіті єдиним рядком “Рівень пального”.
Оскільки трекер підтримує зчитування даних з CAN шини автомобіля - всі дані, що зчитуються відображаються в єдиному звіті в системі моніторингу з позначкою CAN. Перелік даних отриманих з CAN шини автомобіля залежить від марки/моделі та року випуску авто.
Компанія, що замовила встановлення обладнання займається міжнародними перевезеннями, тож в авто встановлено цифровий тахограф, що відповідає вимогам європейського та українського законодавства. Оскільки файли з тахографа необхідно завантажувати з визначеною періодичністю і зазвичай для цього необхідно відвідання сервісних центрів, ми запропонували Замовнику встановлення трекера з можливістю віддаленого контролю та завантаження даних з цифрового тахографа.
Це дозволило своєчасно завантажувати дані, аналізувати час роботи водіїв та отримувати заздалегідь налаштовані сповіщення щодо порушення режиму робототи та відпочинку водіями транспортного засобу.
Вже відомі випадки, коли компанії-перевізники на території України були оштрафовані за порушення режиму роботи водіїв працівниками ДСТБ Укртрансбезпеки, тож впровадження на підприємстві рішення з підключення до тахографів дозволить Замовнику значно знизити ризики порушень та підвищити дисциплінованість водіїв.
Для завантаження DDD файлів з тахографа використовується Tacho Manager.
Після завантаження даних інформація по кожному водію підтягується у Tacho View, де замовник може візуально проаналізувати роботу водія, яка знаходиться у DDD файлі.
Загальні дані про водія, що керує ТЗ, час його роботи та пройдену відстань можна побачити в загальному звіти по автомобілю в системі моніторингу OVERSEER.
Цікавитесь можливостями систем моніторингу та маєте запитання щодо встановлення трекерів чи налаштувань системи? Телефонуйте і наші менеджери нададуть Вам вичерпну консультацію та розрахують вартість та строки підключення!