+380 (50) 389 52 00
ua

Інтеграція з Wialon: досвід дистриб'ютора агротехніки

22/05/2020
Все частіше великі компанії звертаються з питаннями інтеграції системи моніторингу з 1С, TMS, ERP, CMS та інше. Вже не один великий тендер не проходить без вимог до системи моніторингу з інтеграції із сторонніми системами. А що може запропонувати Wialon Local?

Запропонувати можна багато чого. Відповідно до документації розробника, ПЗ Wialon Local дозволяє через API/SDK отримати доступ до всіх даних системи моніторингу, а також виконати будь-який звіт системи моніторингу та отримати його результат. Теоретично звучить добре, а як на практиці? Про практичну реалізацію сьогодні й поговоримо.


Клієнт: найбільший дистриб'ютор агро техніки в Україні.


Завдання:


  • контроль та оптимізація роботи сервісних інженерів (виїжджають на заявки Клієнтів по всій Україні)
  • контроль та оптимізація роботи менеджерів (на початку тижня отримують план відвідувань клієнтів, наприкінці тижня необхідно отримати звіт щодо виконання (або не виконання) даного плану, виділити поїздки не за планом)

З менеджерами простіше — вони мають тижневий план, який вони мають виконати (а може й перевиконати), за результатом роботи звітувати наприкінці тижня. По системі моніторингу необхідно отримати звіт про відвідування Клієнта (точніше його регіональні офіси). А ось із сервісними інженерами все цікавіше. У разі поломок агротехніки аграрії зазнають величезних збитків, тому сервісний інженер повинен приїхати якнайшвидше, при цьому Клієнту необхідно озвучити терміни приїзду. Маючи інформацію щодо плану сервісного інженера (і його виконання), його фактичного перебування, менеджер може оперативно управляти роботами «сервісника». Окрім «сухих та бездушних» планів та звітів спільно з програмістами Клієнта реалізували наступну візуалізацію на карті:


червоні точки - «сервісник» стоїть, зелені стрілки - «сервісник» у дорозі (штатна візуалізація від Wialon, нічого цікавого, назви об'єктів приховані з етичних міркувань)

  • жовтий прапор - заплановані точки приїзду, сині прапори - виконані точки, в клітинку - в даний момент проводяться роботи, червоні - сервісний інженер не приїхав вчасно

Wialon працює з трекерами, треками, будує звіти з відвіданих геозон, відображає інформацію на карті. Але звідки інформація щодо планів відвідувань, координати точок відвідувань, часові вікна? У Клієнта вся Клієнтська база зберігається в 1С, із нею Клієнт давно і «щільно» працює. Необхідно було реалізувати спільними зусиллями програмістів інтеграцію, яка дозволить обмінюватися даними Wialon-у та 1C. Кілька тижнів спільної роботи та інтеграція готова. Клієнт підвантажує у Wialon свою базу POI (point of interest - точки, куди менеджерам або сервісним інженерам необхідно приїхати), контролює відвідування, змінює статуси точок (прапорці, про які писали вище - мінімум це красиво), отримають звіт про поїздки між POI, а так само бачить поїздки поза заданими маршрутами (після цього зазвичай починаються «незручні питання»).


Робоче вікно із 1С для роботи з Wialon нижче.

А чи є якась зручність для сервісних інженерів та менеджерів? Звичайно! Вони можуть бачити свої POI через мобільний додаток, завдяки чому планувати свої подорожі.

Висновки:


  • вирішено завдання контролю менеджерів та сервісних інженерів, завдяки контролю оптимізовано їхню роботу, скорочено витрати, зменшено час реакції на заявки. У понеділок уранці усі зацікавлені керівники мають докладний звіт
  • вирішення завдання відбулося в найкоротші терміни (пару тижнів), з мінімальними витратами (силами штатних фахівців Клієнта та наших, без ліцензування або закупівель додаткового ПЗ (TMS, ERP, CMS та іншого) або обладнання (на штатних трекерах, на поточних потужностях серверного обладнання)) .
  • весь комплекс заходів щодо контролю та роботи з системою моніторингу та 1С може відбуватися у віддаленому режимі – актуально на час карантину та й просто зручно.


Перспективи:


  • Якщо коротко, багато і різні. Функціонал Wialon дозволяє будувати та оптимізувати маршрути, клієнту можна в автоматичному режимі відправляти локатор з доступом до сервісного інженера, який до нього виїхав і багато, багато іншого, але це вже тема для окремої статті.

БЕЗКОШТОВНИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ

Переконайтеся у всіх перевагах супутникової системи моніторингу перед впровадженням її на своєму підприємстві. Ми завжди йдемо назустріч своїм клієнтам!
Зв'яжіться з нами
Це абсолютно безпечно.
Ваші дані не будуть передані третім особам.