GPS моніторинг для ALEBOR GROUP
Був потрібний повний контроль транспорту:
- моніторинг пересування
- контроль рівня пального — контроль заправок та зливів
- контроль витрат пального — списання пального для бухгалтерії
- контроль пробігу та мотогодин - контроль проходження ТО
- контроль температурних режимів двигуна - недопущення перегрівів
контроль навантаження на двигун - контроль режимів роботи двигуна
При цьому:
- обмежений бюджет
- короткі терміни на реалізацію проєкту - техніка експлуатується майже цілодобово, її необхідно контролювати як можна швидше
- мінімальний час на встановлення обладнання - простій техніки виливається в фінансові збитки для компанії (особливо в період збору/транспортування врожаю)
Для реалізації проєкту було обрано обладнання BCE FMS500 stCAN з підключенням до CAN шини. Автопарк із сучасних автомобілів фірми MAN дозволив зчитувати всі неохідні параметри з CAN шини без якихось додаткових датчиків.
Приклад відображення стану ТЗ у системі моніторингу
Першим етапом було проведено встановлення 3-х тестових трекерів для демонстрації роботи обладнання та системи моніторингу Wialon Local. Через два тижні вже було підписано договір на постачання обладнання та сплачено першу партію трекерів. Монтаж трекера з підключенням до CAN шини на вантажному авто займає трохи більше часу, ніж установка просто трекера - ніяких знятих баків, вирізування отворів для установки ДРП, прокладання трас з проводкою та простою транспорту від 2 до 4 годин. Але тільки за умови підходу до цього завдання професійно - правильний підбір обладнання, кваліфіковані монтажники, наявність схем підключення живлення та ліній CAN, супровід монтажів співробітниками технічної підтримки.
В результаті впровадження Клієнт отримав:
- повний контроль свого автопарку
- мінімальні витрати на реалізацію проєкту (адже трекер BCE FMS500 stCAN з роботами зі встановлення та підключення до CAN шини коштує дешевше ніж встановити трекер з датчиком рівня палива, при цьому забезпечується значно більший набір контрольованих параметрів, ніж просто рівень палива)
- мінімальний простій техніки, який ніяк не відбився на виконуваних завданнях компанії (роботи проводилися максимально швидко та у зручний для Клієнта час)
Ми отримали:
- задоволеного Клієнта
- досвід впровадження цікавого проєкту
- можливість написати дану статтю 🙂
Є питання з впровадження повного контролю за транспортом?
Зв'яжіться з нами, ми вміємо та любимо вирішувати важкі завдання в сфері GPS моніторингу!