+380 (50) 389 52 00
ua

Контроль вивезення врожаю без додаткових витрат

07/08/2019
Кожна агрокомпанія, чи то невеликий фермер, чи великий агрохолдинг, яка займається вирощуванням урожаю, стикається з необхідністю контролю доставки врожаю з поля на елеватор. Не секрет, що агро компанії зазнають збитків не тільки на крадіжці палива, а й на крадіжці зібраного врожаю, що ссипається на шляху з поля на елеватор.



Кожна агрокомпанія, чи то невеликий фермер, чи великий агрохолдинг, що займається вирощуванням урожаю, стикається з необхідністю контролю доставки врожаю з поля на елеватор. Не секрет, що агро компанії зазнають збитків не тільки на крадіжці палива, а й на крадіжці зібраного врожаю, що ссипається на шляху з поля на елеватор.

Ряд виробників «заліза» для GPS моніторингу пропонують різні системи ідентифікації «свій-чужий», але ці системи мають дві істотні недоліки:

  • значна сума з їхньої використання
  • дуже часто для вивезення врожаю використовується найманий транспорт, на який нічого крім трекера в прикурювач не встановиш.

Контролювати доставку врожаю як на своєму автопарку, так і на найнятому критично необхідно. На прикладі одного нашого Клієнта, великого агрохолдингу, покажемо реалізацію контролю за вивезенням урожаю без додаткових витрат.


Маємо:

  • встановлені GPS трекери в комбайнах (штатне підключення до бортової мережі або штекер прикурювача)
  • встановлені GPS трекери в перевантажувачі (штатне підключення до бортової мережі або штекер прикурювача)
  • встановлені GPS трекери в зерновози (штатне підключення до бортової мережі або штекер прикурювача)
  • Wialon Local (версія 1904)


Завдання:

  • моніторинг пересування зерновоза від комбайна/перевантажувача до елеватора
  • реагування на зупинки та вихід зерновозу за межі маршруту прямування
  • реагування на не штатні ситуації (відключення живлення, живлення не від генератора ТС під час руху, втрата сигналу GPS супутників)
  • закінчення моніторингу зерновозу, тільки він в'їхав на територію елеватора


Реалізація:

Завдяки гнучкому функціоналу програмного комплексу Wialon Local відносно легко і просто налаштувати:

  • моніторинг об'єктів у заданій групі «Завантажені автомобілі»



  • Для цієї групи ми налаштовуємо повідомлення "Простий більше Х хвилин" та "Вихід за межі геозони". Геозону-маршрут ми спочатку малюємо від поля, де збирають урожай, до елеватора.



  • додавання до групи «Завантажені автомобілі» зерновоза, як тільки він виїде із зони збирання врожаю (заздалегідь намальована геозона)



  • виключення із групи «Завантажені автомобілі» зерновоза, як тільки він заїде на територію елеватора



Після вказаних налаштувань, диспетчеру залишається лише стежити за повідомленнями та реагувати на не штатні ситуації



Недоліки

Система буде стабільно працювати якщо:

  • трекери будуть постійно «ловити» сигнали навігаційних супутникових систем
  • мобільний(і) оператор(и) забезпечуватимуть стабільне GPRS покриття (можливе використання трекерів з двома SIM картками або роумінгових SIM карток, які підтримують роботу з усіма українськими мобільними операторами)
  • диспетчер і служба безпеки одразу реагуватимуть на всі повідомлення системи

На закінчення кілька слів про GPS трекери для найманого транспорту.

Маючи величезний досвід у сфері GPS моніторингу, виробили низку вимог до GPS трекерів, які встановлюються в найманому транспорті в штекер прикурювача:

  • внутрішня GPS/GLONASS антена з високою чутливістю
  • внутрішня GSM антена
  • ємний акумулятор (чим більше, тим краще)
  • міцний корпус з вушами для крелення трекера до корпусу ТС та його пломбування (саме пломбування з'єднання трекера та ТС)
  • укладання проводів від трекера до прикурювача у гофрі або якісної ізоляції.
  • можливість пломбування з'єднання штекера та прикурювача (щоб трекер «випадково не знеструмлювався»)
  • безперервний моніторинг вхідної напруги трекера та видача повідомлень про знеструмлення
  • внутрішні алгоритми трекера, які дозволяють визначати живлення трекера від генератора та/або акумуляторної батареї ТС

Пломбування трекера - необхідне для того, щоб трекер не можна було зняти з ТС (з порушенням пломби) під час руху і "перекинути" його на інше авто. У цей час заїхати в лісопосадку та ссипати частину вантажу, потім наздогнати авто з трекером та перекинути його назад

Моніторинг вхідної напруги та джерела живлення — дана інформація допоможе повідомити диспетчера у разі знеструмлення трекера та/або перепідключення його на зовнішній АКБ або в інше ТЗ.

Оптимальні варіанти, на наш погляд, це:

  • Teltonika FMB204 (внутрішні антени, АКБ 1800 мАг, корпус IP67, визначення роботи двигуна з вхідної напруги)
  • BCE FMS500 One (внутрішні антени, АКБ 850 мАг, визначення роботи двигуна за якістю вхідної напруги)

 

БЕЗКОШТОВНИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ

Переконайтеся у всіх перевагах супутникової системи моніторингу перед впровадженням її на своєму підприємстві. Ми завжди йдемо назустріч своїм клієнтам!
Зв'яжіться з нами
Це абсолютно безпечно.
Ваші дані не будуть передані третім особам.